Friday, October 1, 2010

cebisan kenangan dulu

lihatlah alam

bila Dia buka mataku..

cebisan kasih dahulu tagih cinta silam

dulu..helaian2 halus kasih yg ak jalin

kau bakar dgn nyala marahmu

bakar tanpa kau rasa sesal

kau hembuskan segala sorakkan

seolah2 puas aku mati dengan kenangan

tapi kenapa?

bila aku pegang kasihku..bina helaian2 baru

dengan cinta yg baru

kau dtg..penuh belas..penuh kasih..penuh perhatian

tanpa kau sedar..goresan yg kau buat makin dalam

makin reput.makin hanyut.

dan aku makin menoreh luka2 dulu dgn kata2 ku

niatku..ak hanya ingin bahagia..merasa kasih si dia yg ku cinta

dia yg x penah jemu menghulur kasih

saat2 yg aku ada..detik2 yg masih tersisa

izinkanlah aku bahagia

dengan dia






@hidup tak selalunya indah..kadang2 di atas kadang2 di bawah..kita hanya mampu doa dan berusaha sebaik mungkin..amin~


No comments:

Post a Comment