Monday, December 30, 2013

bagaimana untuk ku menerima cintamu
sedangkan kepercayaan ku pada mu telah kau permainkan
masihkah berbaki cinta ini sedangkan aku terusan terbayang kau dan dia
bukan mudah untuk aku menerima sayang mu lagi
bukan mudah untuk aku mempercayai dirimu lagi
bukan sepurnama aku bersamamu
terlalu banyak pahit dari manisan yg harus aku rasakan
terlalu banyak hirisan dari ukiran yg cantik elok parasnya
sayangku
jika aku masih lagi ada dalam hatimu
hilangkanlah aku
cinta yg aku semai dengan benih setia yg susah tumbuh
telah layu pabila kau siram aku dengan racun permainanmu
telah mati kuntum-kuntum daunan yg baru ingin melebarkan regangannya
kau cipta jurang dalam hati aku yg ku rasakan makin dekat denganmu
kau cipta kepalsuan yg memotong segala organ dalamanku
aku tidak mampu lagi untuk percaya
aku tidak mampu lagi untuk mencinta
kerana hatiku sudah hancur seluluh air mata yg mengiringi
sayangku
jagalah dirimu
berbahagialah disampingnya

No comments:

Post a Comment